Van Hong Kong naar Bali - Reisverslag uit Maashees, Nederland van Ad en Mieke Matheeuwsen - WaarBenJij.nu Van Hong Kong naar Bali - Reisverslag uit Maashees, Nederland van Ad en Mieke Matheeuwsen - WaarBenJij.nu

Van Hong Kong naar Bali

Door: Ad en Mieke

Blijf op de hoogte en volg Ad en Mieke

30 April 2015 | Nederland, Maashees

De voorbereidingen: Na de nodige toestanden omdat de reis naar Vietnam gecanceld werd, is KRAS toch akkoord gegaan met het voorstel wat wij hadden, weliswaar niet niet met het eerste maar met het tweede voorstel .
Nu gaan we op 27 mei naar Hyatt Place Amsterdam Airport in Hoofddorp voor een overnachting.
Op 28 mei vliegen we om 13:10 uur met Cathay Pacific vlucht CX270 naar Hong Kong.
Op 29 mei komen we om 6:20 uur plaatselijke tijd aan in Hong Kong en dan gaan we met de airport expresstrain naar Kowloon station en van daar verder met de shuttlebus naar Hotel Eaton waar we 4 nachten zullen verblijven.
Op 2 juni vliegen we om 10:15uur met Cathay Pacific vlucht CX785 naar Denpasar, daar komen we aan om 15:00 uur en we gaan dan met een shuttlebusje naar Segara Village in Sanur.
De terugvlucht is op 22 juni om 16:10 uur met Cathay Pacific vlucht CX784 naar Hong Kong. We komen daar om 21:00 uur plaatselijke tijd aan en dan op 23 iuni om 00:15 uur met vlucht CX271 terug naar Amsterdam waar we dan om 6:40 zullen landen. De voorpret is dus begonnen. Hoewel het een andere vakantie zal worden dan we voor ogen hadden zullen we genieten zoveel we kunnen.